Tema ediției curente este legată de educație și de schimbarea atitudinii publicului larg. Ca prim pas a fost întotdeauna curajul de a cunoaște, de a descoperi și apoi de a înțelege. Ne propunem ca prin prezentarea dificultăților cu care beneficiarii se confruntă dar și a succeselor lor să sensibilizăm oamenii asupra problemelor sociale din comunitate, probleme la care ONG-urile lucrează, vin cu soluții și încearcă să facă o diferență. Numărul din septembrie demonstrează că orice persoană poate fi resursă pentru societate, indiferent de abilitățile pe care le are, sau nu, și indiferent de mediul din care provine.
Astfel, aflăm din paginile revistei despre EMPATIE ca PRIM PAS CĂTRE SCHIMBAREA MENTALITĂȚII, despre NOUL PROIECT AL ASOCIAȚIEI COPIII DE CRISTAL pentru copiii care suferă de autism, despre BENEFICIARII CREATIVI AI ASOCIAȚIEI DIACONIA AJUTOR INTERNAȚIONAL și despre TRUPA DE DANSURA RROMANO STEP. Pe lângă acestea Direcția de Servicii Sociale descrie un din perspectiva unui beneficiar CÂT DE GREU ESTE SĂ FII BĂTRÂN iar Mihaela Spătărelu, educator la FAST povestește despre PROVOCĂRILE ȘI RECOMPENSELE ÎN EDUCAȚIE. Tot în paginile acestei ediții prezentăm un VOLUNTAR DE CORPORAȚIE și SERVICIILE NOASTRE PENTRU FIRME.
Trăim într-o lume a diversității. O lume în care accentul este pus pe descoperirea și îmbrățișarea identității, în care ni se spune să fim mândri de ceea ce suntem. Dar cum poți fi mândru de ceea ce ești când cei din jurul tău te privesc cu dezaprobare, dezgust, teamă sau indiferență?
[...] cu ce suntem noi mai buni sau superiori dacă în loc să încercăm să-i cunoaștem și să-i ajutăm preferăm să-i marginalizăm? Să nu uităm că libertatea persoanelor care fac parte din grupuri defavorizate nu este mai mare decât îngustimea minților noastre.
(Din editorialul Business&Charity nr.7, de Flavia Boghiu)
Citește revista nr.7 aici.