Școala Digitala pentru ONG-uri aduce tehnologia în sectorul nonprofit
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Joi, 12 Noiembrie 2015 12:17
- Afişări: 1465
Începând din luna octombrie 2015, îți poți înscrie organizația neguvernamentală la prima Școală Digitală pentru ONG-uri organizată de Asociația TechSoup România, în cadrul programului "ONG Online – abilități online pentru organizații nonprofit mai eficiente" – ongonline.techsoup.ro.
Crestemidei.ro - oportunitate pentru strângere de fonduri
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Miercuri, 26 Februarie 2014 10:55
- Afişări: 4349
Crestemidei.ro este o platforma de crowdfunding (finantare din partea multimii) unde oricine poate sa isi publice ideea creativa si oricine poate sa o sustina cu o suma mica dar necesara pentru realizarea ei.
Intră în comunitatea CSRmarket!
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Luni, 22 Iulie 2013 09:20
- Afişări: 3884
CSRmarket este o platformă online, dezvoltată de Centrul de Resurse pentru Cetățenia Activă (CRCA), unde oameni și organizații pun la comun resurse și know-how pentru a-și transforma ideile în proiecte destinate dezvoltării comunităților.
Ep.6: Angajarea unui fundraiser (responsabil cu atragerea de fonduri)
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Joi, 06 Decembrie 2012 13:18
- Afişări: 5931
În articolul precedent am discutat despre situaţia când persoana care se ocupă de atragere de fonduri din comunitate părăseşte organizaţia. Această demisie poate crea o ruptură în cadrul organizaţiei dacă nu există proceduri şi mecanisme prin care atragerea de fonduri este construită ca o activitate în care sunt implicaţi mai multe persoane din organizaţie.
Ep.5: Noi provocări după revenirea din perioada de concediu
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Vineri, 14 Septembrie 2012 13:09
- Afişări: 5930
Luna septembrie a fiecărui an poate fi văzută ca un început de an şi nu numai din prisma începutului an şcolar. Iată imaginea lunilor de vară: partenerii plecaţi în concediu, angajaţi şi colaboratori ai organizaţiei la fel îşi petrec timpul în concediile planificate sau încearcă să se deconecteze de muncă şi să savureze fiecare minut petrecut fără muncă. Având în cap această imagine, putem să spunem că reluaţi activităţile de atragere de fonduri după o perioadă în care lumea s-a deconectat de activităţile legate de afacere sau locul de muncă pentru aşi reîncărca bateriile.
Ep. 4: Obstacole în procesul de identificare donatori şi parteneri
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Vineri, 08 Iunie 2012 22:49
- Afişări: 6630
Episodul anterior v-a prezentat câteva idei în etapa de identificare şi contactare a potenţialilor parteneri şi donatori. Cum vedeţi abordarea partenerilor şi donatorilor seamănă izbitor cu un proces de vânzare care este cunoscut în mediul de afaceri. Spunem că seamănă izbitor şi nu spunem că este la fel pentru că sunt câteva elemente care diferenţiează cele două procese. Faptul că "vindeţi" oportunitatea de a face o faptă bună este un element care oferă unicitate demersului vostru în identificarea şi dezvoltarea de parteneriate viabile şi durabile.
Ep. 3: Identificare de parteneri şi donatori – misiune posibilă
- Detalii
- Categorie: Fundraising
- Publicat în Vineri, 08 Iunie 2012 22:42
- Afişări: 6165
În episodul anterior am prezentat aspectele legate de realizarea auditului organizaţional. Poate denumirea de audit este pretenţioasă dar fără să aveţi o imgine clară asupra organizaţiei realizarea unui plan de atragere de fonduri sau identificarea partenerilor va fi o activitate dificilă.