CAN Brasov

Școala Digitală pentru ONG-uri revine cu noi ateliere online

techsoup-ongonline-stiriO organizație rezistentă trebuie să aibă și abilităti digitale. Reîncepe Școala Digitală pentru ONG-uri și continuă să te pregătească să produci și mai multă schimbare în România! Începând din 7 februarie 2017, te poți înscrie la ediția a doua a ONG Online: Școala Digitală pentru ONG-uri. Primele traininguri online ale ediției debutează pe 21 februarie și vor continua până în iulie 2017.

Citeşte mai departe...

Prima Școală Digitală pentru ONG-uri

techsoup-ongonline-stiriÎncepând din luna octombrie 2015, îți poți înscrie organizația neguvernamentală la prima Școală Digitală pentru ONG-uri organizată de Asociația TechSoup România, în cadrul programului "ONG Online – abilități online pentru organizații nonprofit mai eficiente" – ongonline.techsoup.ro.

Citeşte mai departe...

Empatia şi schimbarea mentalităţii

iulia-stiriUna dintre calităţile cheie ale unui bun comunicator este empatia. Din punctul de vedere al sectorului non-profit, ea funcţionează multi-direcţional.

Avem empatia faţă de beneficiari: care sunt problemele lor, ce se raportează la ele şi care este susţinerea de care au nevoie. Empatia faţă de voluntari şi parteneri: ce îi motivează pe aceştia să se implice, cum îi putem convinge să se implice mai mult.

Citeşte mai departe...

Generaţia Facebook

facebook 1823287b-stiriLa finele lui 2011, Facebook (care a luat fiinţă în 2004) se lăuda cu peste 800 de milioane de utilizatori, marea lor majoritate (în jur de 80%) din America de Nord. În România, peste 4 milioane de persoane au conturi active pe Facebook. Acestea sunt doar câteva date statistice despre cea mai importantă reţea de socializare din lume. Şi totuşi la ce bun Facebok-ul ăsta, pe lângă faptul că îţi poate consuma tot timpul (liber sau nu...).

Citeşte mai departe...

Marketing și PR în ONG-uri

poza articol - stiriONG-urile zilelor noastre au în general priză la public datorită felului în care se poziţionează, se promovează şi apoi se vând. În această piaţă bombardată de informaţie, este foarte important ca fiecare ONG să-şi găsească publicul ţintă şi canalul de comunicare.

Citeşte mai departe...

Buget de comunicare ZERO

ss 13 - site

La o împărţire extremă (şi probabil nu foarte echitabilă), aş zice că din punctul de vedere al comunicării (media, relaţii publice, reclamă, evenimente), există două mari tipuri de ONG-uri: cele care fac de toate şi cele care nu fac de nici unele. Cei din urmă, invocă lipsa de fonduri. Vă propun aşadar 4 modalităţi şi un sfat prin care să vă faceţi numele şi proiectele cunoscute, cu bani puţini sau deloc. Asta nu înseamnă însă că nu veţi cheltui alte resurse, cum ar fi timpul, creativitatea şi dedicaţia angajaţilor şi voluntarilor. Să le luăm pe rând.

Citeşte mai departe...

Activitatea de PR - un must do pentru organizațiile nonprofit?

productive - stiriINTERVIU Rupert Wolfe Murray, consultat PR la PRODUCTIVE INTERNATIONAL.

1. Pe scurt, ce înseamnă PR?

Rupert Wolfe Murray: PR înseamnă lucruri diferite pentru persoane diferite. În general înseamnă Relații Publice, dar pentru mine înseamnă a ajuta organizațiile să comunice cu publicul lor în cel mai eficient mod din punct de vedere al costurilor. În lumea advertising-ului...

Citeşte mai departe...

Ești aici: Acasă Resurse Articole Sfaturi promovare ONG