Raport activitate 2012 și serviciile noastre pentru 2013

CAN 200-140AICI puteti rasfoi raportul nostru anual (2012) ce include detalii despre Business & Charity, informatii despre buget si prezentarea pe scurt a evenimentelor si proiectelor in parteneriat.

De anul acesta va oferim ocazia de a deveni MEMBRI PARTENERI in reteaua noastra contra unei cotizatii lunare. Aveti de asemenea posibilitatea de a ramane in continuare pe site-ul nostru ca si MEMBRI SIMPATIZANTI. Mai jos am detaliat serviciile pe care le vom oferi la schimb pentru ambele categorii de membri.

SERVICII PENTRU MEMBRI PARTENERI

  • Apartenența la o rețea locală a sectorului nonprofit
  • Prezența pe site-ul www.canbv.ro cu o pagina personală
  • Promovarea activității (evenimente, proiecte, știri) în mod prioritar
  • Newsletter bilunar cu informații despre activitatea ONG-urilor din rețea
  • Resurse online despre promovare ONG, fundraising, antreprenoriat social, CSR, finanțări
  • Colaborare în cadrul proiectelor locale de dezvoltare a serviciilor sociale si de ajutorare a persoanelor vulnerabile
  • Sprijin la desfășurarea evenimentelor (planificare, organizare, implementare, promovare)
  • Participarea în mod gratuit la traininguri/ateliere de lucru cu teme de interes pentru ONG-uri
  • Publicarea în mod gratuit de articole pe site-ul revistei online: www.business-charity.ro (Revista print va trece in format online)

SERVICII PENTRU MEMBRI SIMPATIZANȚI

  • Apartenența la o rețea locală a sectorului nonprofit
  • Prezența pe site-ul www.canbv.ro cu sigla si link catre site-ul organizatiei
  • Promovarea evenimentelor și postarea diferitelor anunțuri de interes
  • Newsletter bilunar cu informații despre activitatea ONG-urilor din rețea
  • Resurse online despre promovare ONG, fundraising, antreprenoriat social, CSR, finanțări

Cateva schimbari pentru 2013

  • Mutarea continutului revistei Business & Charity in varianta online, reducand treptat numarul de reviste print
  • Redactarea si trimiterea unui newsletter catre firme, oameni de afaceri cu continutul Business & Charity
  • Revista nr. 8 poate fi citita online aici: http://issuu.com/business-charity/docs/revista8
  • Trierea ONG-urilor din retea pentru a identificare ONG-urile inactive
  • Introducerea unei cotizatii lunare pentru toate ONG-urile care vor sa fie/sa ramana membre (cotizatia este necesara pentru mentinerea cheltuielilor administrative avand in vedere ca din 2013 nu vom mai avea finantare)
  • Oferirea la schimb a unor beneficii/avantaje concrete, pachet de servicii

Ca si concluzii

  • Ne propunem ca pentru 2013 sa lucram cu ONG-uri responsabile si active, sa promovam activitatea lor si sa le oferim vizibilitate in continuare tocmai pentru a oferi o garantie si un standard de calitate celor care vor sa se implice in sprijinirea lor .Vom miza pe calitate si nu pe cantitate de la anul, preferam sa lucram cu un grup compact, activ si responsabil, decat sa fie pe site ONG-uri care nu au activitate.
  • Implicarea diferitor persoane profesioniste care sa ofere seminarii/traininguri pe teme de interes pentru ONG-uri
  • Ca si anul trecut, vom realiza si publica raportul nostru anual care va include bugetul pentru 2012 precum si costurile necesare pentru 2013.


Orice alte sugestii sau comentarii aveti va rugam sa ni le trimiteti pe mail – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

http://issuu.com/business-charity/docs/raportcanbv_2012

Free Joomla! template by L.THEME