fp fblogo

Workshop acreditat CNASR: Supervizarea în managementul de caz

OFFA-stiriAtelierul de lucru "Supervizarea în managementul de caz" are la bază sublinierea importanței supervizării în asistență socială și urmărește conștientizarea necesității acestui proces pentru buna desfășurare a evaluării și intervenției în cazurile de asistență socială.

Sunt invitați asistenți sociali și manageri de caz, șefi de servicii și manageri de echipe, lucrători sociali, psihologi, psihopedagogi și alți profesioniști care lucrează în asistență socială, atât în domeniul guvernamental cât și ONG.

 Data și locația: 25 Aprilie 2016, Cluj Napoca, între orele 8.30-16.30.

 Tematica:

  • Teorii și abordări cu importanță în procesul supervizării
  • Comunicare eficientă în procesul supervizării
  • Abilități de supervizare pentru supervizati
  • Abilități de supervizare pentru supervizori
  • Abilități de evaluare a riscului și de luare a deciziilor

Cursanții vor parcurge informații ce țin de diferite teorii cu importantă în procesul supervizării pentru a putea fi introduși în dinamica întâlnită în managementul de caz și în relația dintre asistentul social responsabil de caz și supervizorul acestuia, fie el manager de caz, șef serviciu sau manager de echipă. Se vor prezenta diferite caracteristici ale procesului supervizării în asistența socială și se va analiza prin exemple clare și discuții pe studii de caz, care este rolul supervizatului și al supervizorului în procesul de gestionare a cazurilor. Se vor trece în revistă abilitățile generale și specifice pe care trebuie să le dezvolte un supervizor și un supervizat pentru a putea fructifica relația de supervizare la maxim și se for efectua exerciții practice de analiză și dezvoltare de abilități în acest domeniu.

Prin invitarea atât a supervizatilor cât și a supervizorilor la acest workshop, se urmărește o abordare holistica a procesului supervizării, de pe urma căruia au de câștigat nu numai supervizatul și supervizorul, ci și beneficiarii serviciilor. Participanții vor reuși să își îmbunătățească abilitățile de utilizare a supervizării ca instrument eficient de management al cazului.

La finalul cursului participanții vor avea o mai bună cunoaștere a propriilor abilități pe care le aduc în procesul de supervizare și a propriilor nevoi de continuă dezvoltare personală și profesională. Fiecare participant va dezvolta abilități de gestioanare a riscului și a stresului pe care îl presupune munca de asistență socială, pornind de la procesul supervizării.

TAXA: 180 RON/persoană (15% reducere pentru studenți și grupuri). Taxa de participare va fi achitată în contul asociației până la 20 Aprilie 2016. Atașat invitația pentru detaliile legate de plata taxei.

Include: accesul la curs, consumație pe parcusul pauzelor (cafea și masa de prânz), certificate de participare


PENTRU ÎNSCRIERE: Vă rugăm să ne trimiteți numele întreg, ocupația, adresa la care doriți să vă fie livrat certificatul și dovada achitării taxei de participare, pe email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la 20 Aprilie 2016.


Free Joomla! template by L.THEME